יום ראשון, 17 במאי 2015

הנה זה בא...הנה זה בא...הגמר הגדול!

משחקי יום שלישי האחרון (12.5) קבעו את סדרת משחקי הגמר.

כבר בשעה 20:30 ניתן היה לראות את האווירה מתחממת בגלילי, קהל צופים החל אט אט למלא ולחמם את כסאות היציע ואווירת המתח באוויר הורגשה היטב. כשסבב המשחקים הראשונים מהליגות האחרות הסתיימו, אף שחקנית לא וויתרה על צפייה ב- 2 המשחקים הקובעים את העלייה לגמר וכולן עלו גם הן ליציע כדי לצפות בעומד לקרות.

חימום, מתיחות, קוווים, כדורים, הנחתות והופ, שני משחקי חצי הגמר מתחילים.

במגרש האמצעי, עמדו בצד אחד של הרשת בנות הסולטן בטייץ הסגול ובצד השני עמדו דרוכות הכוכבות המנוסות  דורה.

המשחק היה הפכפך כשבכל מערכה שולטת קבוצה אחרת. דורה לוקחת את הראשונה, סולטן בשיניים את השניה ובמערכה השלישית המתח מגיע לשיאו כשנקודה רודפת נקודה, יתרון הופך לשוויון כשלבסוף הכוכבות צוהלות ושמחות ובנות הסולטן נשארות שוב עם המחמאות אך מפסידות את המשחק השני ואת הסדרה כולה.דורה עולות לגמר עם (18:25, 28:26, 15:17)

לחייהן האדומות והמיוזעות של הכוכבות העידו על המתח הרב. שירז סיכמה את המשחק באומרה: "משחק לא קל שהתחיל בשליטה מוחלטת שלנו והראה לכולם את יכולותינו, אך המשך המשחק לימד אותנו שיש עוד הרבה מה לתת ולהראות. עם זאת, היה משחק קשה מנטלית שגרם לנו להתמודד עם מצבים מסובכים וקשים, אני גאה שזאת הקבוצה שלי ועל הדרך שלהן".

ויקה, למרות ההפסד, גם היא נשמעה גאה בבנותיה הסגולות ואמרה לדגים ברשת: "התחלנו לשחק רק במערכה השנייה ואז נהננו ממשחק קבוצתי יפה מאוד. הבנות הראו נחישות ורוח לחימה ועד הנקודה האחרונה במערכה השלישית האמנו והראנו שאנחנו יכולות. חנין הצטיינה בנקודות חשובות וב 90% הצלחה וילנה בחסימות מצויינות ברגעים הקריטיים"

דגים ברשת מוסיפים שבנות הסולטן נראו טוב מתמיד וניכרה עבודה קבוצתית שלא איפיינה את הקבוצה הזו בעבר.

וממשחק זה ימשיכו הכוכבות, בראש מורם למשחקי הגמר.

במגרש המערבי, התקיים משחק חצי הגמר השני, צ'יטה הכתומות מולבנות גוריון המבטיחות.

משחק זה, כמו המשחק הקודם, הסתיים בשתי מערכות ולא סיפק לנו את המתח שהקהל ציפה לו ושנראה היטב במגרש הצמוד. הצ'יטות מנצחות (18:25,20:25)

בנות גוריון עלו נחושות ובטוחות בעצמן, אך לא הצליחו לתת מענה לקצב ההתקפה והגיוון של הכתומות. הצ'יטות, שלא ככ בקלות מוותרות על מעמד הגמר, גילו משחק קבוצתי והגנה טובה והעפילו בפעם השלישית ברציפות לסדרת משחקי הגמר.

בתום המשחק, ניתן היה לראות על פניהן של הגוריוניות את האכזבה הרבה מאי העפלה לסדרת הגמר ודגים ברשת מנחמים בכך שניתן היה לראות את קפטנית בנות גוריון, יהודית, כשהיא כבר על שתי רגליים ומאחלים לה לחזור למגרש בהקדם, ותוהים מי יודע כיצד הסדרה היתה נראית עם יהודית במגרש?

שקד סיכם את המשחק: " לאחר ההפסד במשחק הראשון שבו לא הצלחנו לסיים כדורים בהתקפה, כל הפוקוס בשבועיים של ההכנה למשחק השני היה באימון ההתקפה שלנו, שהפעם הייתה מצויינת ביחס למשחק הראשון, לצערי דווקא ההגנה שלנו היא זו שלא עבדה. קבוצה שרוצה לנצח חצי גמר, לא יכולה להרשות לעצמה לשחק טוב רק חצי ממהלכי המשחק וכך בשורה התחתונה הסדרה נגמרה ב4:0 לטובת צ'יטה במערכות והוכיחה שבאמת צ'יטה היו טובות יותר. אני רוצה לאחל לצ'יטה ולדורה בהצלחה בגמר, ולהודות לשחקניות שלי על ההשקעה והרצינות"

דרור היה שבע רצון מהנצחון ואמר: "הקבוצה ממשיכה להשתפר, התיאום בין השחקניות כבר הרבה יותר טוב, ההגנה שלנו יציבה וההתקפה עושה את שלה. באנו מוכנים מאוד ל- 2 המשחקים ואני שמח שעשינו את זה חלק. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לסדרת הגמר"

אז מה מצפה לנו?

ב 2/6/15 משחק אחד בין בנות גוריון לבנות סולטן. משחק אחד ויחיד שיכריע מי תהייה במקום 3 ומי תסגור את הרביעייה

המשחקים המרתקים והמסקרנים בין 2 הקבוצות הכי טובות בליגה השנה, אלו שיכריעו של מי האליפות השנה, יתקיימו בין אוסף כוכבות דורה לבין אלופת השנתיים האחרונות צ'יטה.

26/5/15 משחק ראשון בסדרה

9/6/15 משחק שני ומכריע אשר יקבע את אלופת הכדורשת בטקס סיום עונה גדול ומרשים.

דגים ברשת לא הולכים לפספס אף אחד מהתאריכים וממליצים לבוא ולצפות במשחקי הכדורשת ברמה הכי גבוהה שיש בענף.

בינתיים, שבוע נעים, רגוע ומלא הכנות לכולנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.