יום חמישי, 30 באפריל 2015

חצי הגמר הראשון מאחורינו, הכל פתוח אבל אוטוטו כבר מאוחר


השבוע נפתחו משחקי חצי גמר הליגה.

הכוכבות של שירז התקשו מול הסולטניות סגולות הטייץ.

במערכה הראשונה, ויקה ליהטטה בכל העמדות וחברותיה לקבוצה עשו הגנת ברזל שביחד גרמו לכוכבות לגמגם ולקהל להרים גבה.

המערכה הראשונה מסתיימת לטובת בנות סולטן (22:25).

גם המערכה השנייה סיפקה מתח רב לשחקניות למאמנות ובודאי לקהל. נקודה רודפת נקודה. על כל ייתרון יש תגובת שוויון והמאמץ ניכר על כל השחקניות, אך לקראת ה"פוטו פיניש" דורה לוחצות על דוושת הגז קצת יותר מסולטן, ובכך משיגות שוויון מערכות (25:22)

שתי הקבוצות נערכות למערכה השלישית, כשהכוכבות כבר בתנופה, מצליחות להחזיק את ויקה בקו האחורי. ושלא יהיו טעויות...גם מהקו האחורי ניסתה ויקה להנחית, וזה אמנם הצליח להשאיר את הקהל בפה פעור, אך הכוכבות לא נבהלו, תפסו הכדור והמשיכו במשימתן להגיע ראשונות ל 15 נקודות (15:7)

וכך נגמר לו חצי הגמר הראשון, בתוצאה 2:1 לדורה

שירז אדומה ומחוייכת מסכמת את המשחק: "מבחינת יכולת אישית-לא הברקנו, בלשון המעטה. מירב השחקניות לא היו במיטבן, אבל ברגע שהבנו שאנחנו לא יחידות על המגרש, אלא קבוצה שצריכה לעזור אחת לשנייה, הגיעה התפנית!

מחכה לנו משחק נוסף לא קל וצריך להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך לעבוד קשה"

מהצד הסולטני אומרת ויקה לדגים ברשת: "היה לנו משחק קבוצתי טוב. הגנה מעולה לשתי הקבוצות, אך כמה טעויות שיפוט לאורך המשחק וחוסר אוויר שלנו בסוף, הם אלו שהכריעו. שמחתי לראות הרבה קהל שתמיד עושה טוב לענף (ולא משנה איזה ענף ספורט...). בגדול, יצאתי מהמשחק עם תקווה טובה".

 

באולם המקביל, התקיים חצי גמר נוסף  בנות גוריון המצויינות והיציבות, עם הצ'יטות המשתפרות משבוע לשבוע.

המערכה הראשונה נפתחה בבליץ גוריוני ופער הנקודות הלך וטפח. הצ'יטות במשחק סבלני ונחוש חזרו לאט לאט, ולקראת סוף המערכה הצליחו לאזן התוצאה ואף להוביל. הגור יוניות לא ויתרו ועוד הצליחו לצמצם עד כדי נקודה. אך המערכה מסתיימת לטובת הכתומות (25:23).

המערכה השנייה התפתחה לגמרי אחרת. הצ'יטות במשחק הגנה משובח גרמו לתסכול בצד הגוריוני ולתוצאה מפתיעה בסיום (25:15) לכתומות.

שקד אמר לדגים ברשת: "צ'יטה שיחקו יפה מאוד והיו עדיפות במשחק הזה. היה כייף ונחמד לראות את הקהל הצבעוני שבא לעודד. אני סקרן לאן המשחק השני ייתפתח".

ודגים ברשת שואלים "מה עם קצת תירוצים?" אחת עם רגל שבורה, אחרת הסתפקה בשבירת הבוהן בלבד....וההיא רק חזרה מחו"ל..... אז קדימה, שבועיים החלמה לכווולם....

דרור סיכם ב: "אני מאוד מרוצה מהמשחק שלנו. הייתה אווירה טובה על המגרש ושיחקנו הגנה מצויינת. אפשר ומותר לשמוח היום, אבל צריך לרדת מהר לקרקע ולהתכונן כראוי למשחק הגומלין".

הנה עוד אחד שמדבר על הקרקע.....למה אי אפשר קצת לעוף?!

 

ומה מחכה לנו במשחקי הגומלין?

האם הסולטניות יכולות לכוכבות?

האם הגור יוניות יהפכו הקערה על פיה?

מי תעלנה לגמר?

מי תתמודדנה על המקום השלישי?

כל זאת ייקבע בשלישי בעוד שבועיים (12.5) שעה 21:30 בגלילי!

דגים ברשת ממליצים לבוא לצפות ולעודד את הקבוצות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.