יום חמישי, 26 במרץ 2015

חזרה מאילת ישירות אל המחזור הרביעי של ליגת העל מוכיח שהכל פתוח ועוד לא מאוחר...


את "הכל פתוח עוד לא מאוחר....", שירה המפורסם של נעמי שמר מפיו של עופר לוי, זמזמה לעצמה קבוצת צ'יטה מאז הסתיים טורניר אילת, שם אחרי קרב מותח ומרתק, הפסידה בגמר טורניר אילת לקבוצת הכוכבות ואלופת אילת החדשה – דורה.


החזרה לליגה (המחזור של ה 24/3) הפגישה (שוב) את 2 הקבוצות החזקות, צ'יטה ודורה, זו מול זו.
והמשך השיר "מצב הרוח ישתפר מחר..." בהחלט היה רלוונטי למפגש המרתק.

במשחק שהתפתח לשלוש מערכות צמודות ומותחות במיוחד, של שתי קבוצות שנלחמות על כל כדור, גם בהגנה וגם בהתקפה, הצליחו בסופו של דבר הצ'יטות לגבור על הכוכבות 1:2 (25:23, 26:28, 14:16). שמחת הניצחון של הצ'יטות, נמהלה בתגובה מאופקת של מאמנן, דרור , שאמר לדגים ברשת: "שתי הקבוצות הפגינו רמת משחק גבוהה מאוד, אני שמח שניצחנו, אך הדרך עוד ארוכה וצריך להסתכל קדימה ולהתכונן למשחק הבא"
שירז, מאמנת הכוכבות, ציינה גם היא את רמת המשחק: "משחק טוב של שתי הקבוצות. לצערנו, צריך לדעת להפסיד" והמשיכה "ההגנה שלנו עבדה מצויין, הרבה יותר טוב מההתקפה, כך שיצא לנו לצאת להרבה התקפות, שלצערי לא הצלחנו לממש ולגמור כדורים "
ודגים ברשת, הנפעמים מרמת שני המשחקים האחרונים בין צ'יטה לדורה וקובעים שאין ספק שמדובר בחלון ראווה מדהים לענף הכדורשת, עדיין מחפשים את אירית אברהם מדורה, שקצב התזוזה שלה על המגרש ותפיסת הכדורים (כולם!!) גרמו לנו לסחרחורת קלה.

משחק נוסף, מותח למדיי, התקיים בין בנות גוריון (שהפסידה עד כה, רק לדורה) לבין בלזה הרעננית. גם משחק זה היה שידור חוזר למשחק המתוח בינהן באילת וגם הפעם הסתיים ב 3 מערכות צמודות שהוכרעו על חודן של נקודות, לטובת בנות גוריון 1:2 (25:22, 18:25, 13:15).
קצב המשחק היה טוב, אך היה מלווה בכמות טעויות גדולה, במיוחד בצד הבלזאי לצד הגנת ברזל של בלזה והתקפה מדהימה של הגוריוניות.
מרענן היה לראות את מאמן הגוריוניות, שקד חיימי, שחזר לארץ אחרי חודש וחצי של משחקים בגרגרי החול הלבן (אימוני כדורעף חופים). יש לציין שנראה ששמר את כל האנרגיות שלו למשחק הזה. "משחק מותח שהיה חשוב לנצח, הורגש שבלזה התכוננו יפה מאוד וספציפי אלינו", אמר שקד והוסיף (משהו שכל שחקנית מכירה היטב): "כשבאים למשחק כמנצחים מהמשחק הקודם,  אפשר בקלות להפסיד, לא שיחקנו הכי טוב, אך מה שחשוב שידענו לנצח"
ג'ודי, קפטנית בלזה, יצאה מהמשחק מאוכזבת: "שני המשחקים האחרונים שלנו מולן היו ממש פספוס. המערכה הראשונה הייתה מצויינת וההגנה הצליחה לקחת המון כדורים, אבל בשנייה כבר עשינו רצף של טעויות ואז המשחק כבר ברח לנו. בשלישית היה צמוד לאורך כל הדרך, עד הרגע האחרון ולצערי הפסדנו"

ודגים ברשת, יכולים להעיד שאי אפשר היה לנחש, ממש עד הרגע האחרון, מי תזכה בניצחון המיוחל.

המשחק השלישי בפלייאוף העליון השבוע, שהיה הרבה פחות מותח, התנהל בין סולטן לאוסישקין, כשאוסישקין, ללא מאמנן על הקווים, לא הצליחו להשיג אפילו 20 נקודות בכל מערכה.
המשחק היה קצר מאוד וחד צדדי לטובת בנות הסולטן.
ויקה: "המשחק הואיל לנו מאוד, כי איפשרנו לכל הבנות של הקבוצה לשחק והיה פירגון גדול בקבוצה ובמשחק"
ודגים ברשת מוסיפים שהיה מאוד נחמד לראות את ויקה במערכה הראשונה כמעט לכל אורכה, חובשת רק כובע אחד, כובע המאמנת ועומדת על הקווים ומכוונת היטב את קבוצתה.
לימור, קפטנית אוסישקין, נשמעה מעט שבורה: "היה זוועה, שום דבר לא עבד", אך עם זאת, היא לא איבדה פרופורצייה והוסיפה: "שנה ראשונה שלנו בליגת על, הצלחנו להתברג למקום השישי ובפלייאוף העליון, מבחינתנו זה מכובד ומשמח אבל עדיין, להפסיד זה אף פעם לא כייף"

ומה הלאה?
שבוע הבא (31/3), רגע לפני מה נשתנה, המצות, והביצים הקשות, יושלם המחזור הרביעי.
בלזה תארח את דורה (ביום ראשון 29/3) באולם רענני שאפאחת מהקבוצות לא מכירה.
ובשלישי, הצ'יטות פוגשות את האוסישקיניות, בגלילי.

מי תבטיח את מקומה בפיינל4? מי לא?

כל התשובות בשבוע הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.