יום רביעי, 11 במרץ 2015

מחזור עם סנסציה

המחזור של יום שלישי האחרון (10.3) היה קצת פחות מותח מקודמו והתאפיין בתוצאות חד צדדיות של המשחקים, שנגמרו שלושתם בתוצאה 2:0.

אבל זה לא רומז כלל וכלל על הקרבות שהתנהלו במערכות עצמן.

קחו למשל את המערכה הראשונה בין סולטן לבלזה, 2 הקבוצות הצליחו הקבוצות לייצר יחד 48 נקודות (הלו? מה זה פה? כדורסל?)

ההתקדמות היתה עקב בצד אגודל, נקודה לזו ונקודה לזו וכך התקדמו הקבוצות יחד, עד שיוויון 28. בשלב זה ויקה הסולטנית הגיעה לקוהקידמי ושברה את הבלזות הלוחמות.

זה היה הקש ששבר את גב בלזה והמערכה השנייה, היתה חד צדדית לסולטן.

המשחק נגמר בתוצאה 29:31 ו 18:25 לסולטן ו- 2נקודות חשובות בטבלה.

ואם אתם חושבים שהניצחון תמיד מתוק, אז מסתבר שהפעם זה לא ממש כך.

ויקה, לא הייתה מרוצה כלל מהמשחק הסולטני ואמרה "טוב שניצחנו ועוד יותר טוב שניגמר"

בלזה, לעומת זאת, הרגישו קצת יותר טוב (חוץ מהתוצאה כמובן..)

ג'ודי, קפטנית הקבוצה אמרה"האנרגיות היו מעולות, הצלחנו להביא את הלחימה מהמשחק מול אוסישקין גם לפה, כשבמערכה הראשונה הייתה עבודת צוות מושלמת לאורך 28 הנקודות. אנחנו חברות וסומכות אחת על השנייה וכך זה גם מרגיש על המגרש"

ודגים ברשת מוסיפים שהן גם הקבוצה ששומרת על הספסל המלא והעמוק ביותר בליגת העל.

במקביל, במגרש המערבי (3 למי ששואלת), לאט לאט מתרחשת סנסציה! כאשר קבוצת בנות גוריון לראשונה מזה 3 עונות מצליחה לנצח את צ'יטה. 

גם פה, המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד ולאורך כל הדרך הקבוצות נלחמו על כל כדור, כשלסרוגין כל פעם קבוצה אחרת מובילה. אחרי פסק זמן חיוני שלקח דרור גורן, היה נדמה שצ'יטה מראה סימני בריחה, אך ההגנה יוצאת הדופן של ליברו בנות גוריון,אלכס, הצליחה להביא את קבוצתה להתקפה מוצלחת ואז בנקודה נוספת נגמרה המערכה לטובת הגוריוניות (25:23)

המערכה השנייה התחילה באנרגיות גבוהות מאוד של הגוריוניות כשצ'יטה אמנם הצליחה לצמצם הפער, אך זה כבר נראה כמו משחק "תופסת" שלא צלח, והבורחת הצליחה להגיע ראשונה לקו הסיום בו צברה 25 נקודות, בעוד הרודפת הספיקה לאסוף רק 20.

התוצאה הסופית לבנות גוריון 23,25, 20:25.

יהודית קפטן הגוריוניות ציינה ש"העובדה שרלי לא שיחקה בגלל שפעת, הביאה את כולנו לשחק באנרגיות גבוהות במיוחד" עוד ציינה ש"המשחק המצויין של ליטל עזר לנו מאוד בהשגת הניצחון"

דגים ברשת מסכימים עם דבריה ומציינים ששנותיה וילדיה בהחלט לא גרמו לה לאבד את רשיון האקרובטיקה האווירית.

דרור גורן, מאמן הצ'יטות סיכם כך את המשחק: "הצ'יטות שיחקוללא האנרגיות שתמיד מאפיינות אותן, הפעם גם ללא משמעת טקטית הנחוצה במשחקים כאלו, תוכנית המשחק שלנו השתבשה והמשחק התפתח לכיוונים אחרים משתוכנן"

עוד הוא ציין "עשינו כל מאמץ לנצח, אך בסופו של דבר הקבוצה הטובה יותר ניצחה  וכל הכבוד להן.

במשחק השלישי שחתם את הערב שיחקו אוסישקין מול דורה.

גם הוא נגמר בשתי מערכות חלקות (19:25, 14:25) לדורה.

המערכה הראשונה הייתה צמודה יותר ולפי כמות הטעויות של הכוכבות מדורה, נראה שהן כלל לא שמו לב לשריקתה של השופטת ריקי לפתיחת המשחק.

שירז מסתבר לקחה המשחק לכיוון אחר לגמרי "משחק שחשוב לנו להתחזקות ולגיבוש הקבוצתי"

וזיו סידבון ציין: "אנחנו כנראה אוהבים להתחיל את הסיבובים בהפסדים ורק אחר-כך מתעוררים. הפער בין הקבוצות קיים, אך משחק קבוצתי יכול לאפשר להתגבר עליו, חבל שלא שיחקנו טוב כמו שאנחנו יכולים"

זיו גם התייחס לעניין גיל השחקניות ואמר " אנחנו לא מתאמנים מספיק כדי להיות בכושר מול הצעירות, וכך ברגע האמת, בסוף המערכה, אנחנו מתעייפים ונשברים. ואילו דורה, לכל אורך המשחק שיחקו מאוד יפה, מגוונות בהתקפה ונלחמות בהגנה מה שגרם לנו להיראות פחות טובים"

אז אם זה עניין של גיל, בואו נשכח שהכל זה, בעצם, רק תרגיל.

קדימה, אורזים מזוודה ועושים קפיצה קטנה לאילת לראות איך גם שם כולם נתפסים ברשת הכדורשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.