יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

כדורשת - לא רק לנשים


יוזמה חדשה מבית היוצר של איגוד הכדורשת - הטרנד המוביל בספורט הנשים מקבל טוויסט מדליק עם פתיחת ליגה בכדורשת נערות.

האיגוד, המרכז את פעילות הענף בישראל, מרחיב את היקף הפעילות ומציג אפשרויות חדשות. מאמנות כדורשת מוסמכות אשר הוסמכו על ידי המכללה האקדמית בווינגייט פותחות קבוצות כדורשת לנערות בין הגילאים 12-18 בכל רחבי הארץ.

כבר היום, מתאמנות באופן תדיר קבוצות נערות מראש העין, קדימה צורן ,חוף השרון, ראש העין וכפר סבא.
משחק הכדורשת עשוי לשמש עבור הצעירות מסגרת ספורטיבית קבועה, העומדת בפני עצמה , וגם להוות מקפצה לענפי ספורט אולימפיים כמו כדורעף וכדורסל .
אימוני הכדורשת עם מאמנים מוסמכים, מפתחים כושר גופני בריאותי, קואורדינציה, ומיומנויות חברתיות הבאות לידי ביטוי במשחק קבוצתי.
איגוד הכדורשת בשיתוף מאמני הקבוצות יוזם מפגשים וטורנירים ארציים, המשלימים  את המימד התחרותי של המשחק. הטורניר הראשון לנערות התקיים זה מכבר בראש העין ביזמת אייל פרץ מאמן הכדורשת של נשות ראש העין.
לטורניר הגיעו קבוצות מראש העין, קדימה צורן וחוף השרון. כולן הגיעו עם המאמנים הצמודים והורים שמלוים את הקבוצה לכל מקום.
האוירה החגיגית והידידותית השאירה לכולן טעם טוב בפה, וכולן חזרו במצב רוח טוב הביתה!
במקביל- עונת כדורשת נשים נוספת בפתח. עשרות קבוצות יתחרו על תואר אלופת המדינה. הקבוצות מהעונה הקודמת ממשיכות ואליהן מתווספות קבוצות מכפר יהושע, שוהם, קצרין, קריית אתא, הרצליה ועוד. את הליגה כמו בעונה הקודמת מרכז שלמה ברוטמן, שופט כדורעף בינלאומי שחבר לאיגוד הכדורשת והתאהב בענף. האיגוד גם פותח מחזור נוסף של קורס מאמני כדורשת עם המכללה האקדמית וינגייט ועל הפרק יוזמות רבות שעוד נקרא עליהן אייטמים בעתיד.
טורניר כדורשת נערות. צילום ונסה פרץ מאמנת נערות חוף השרון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.