יום שני, 19 בדצמבר 2011

טורניר כדורשת במשגב


טורניר כדורשת ראשון במשגב.
ביום חורפי קר ובשעת ערב מאוחרת נתאספו ובאו לאולם הספורט במשגב בתלבושת ספורט,ברכיות,והמון מצב רוח טוב, שלוש קבוצות של כדורשת נשים: ממשגב,משכניה,מגילון.
לכל קבוצה צבע חולצה משלה וכמובן שם לכל קבוצה-איך לא?קבוצת גילונרשת,היחידה,בזוקות.לשלוש הקבוצות סיסמאות לרוב להגברת הלכידות ורוח הלחימה.
גם נצפה באולם גבר אחד...אוהד מגילון שהעז להיות נוכח באולם...חוץ מהג'ינג'י ההוא שהקים את הרשתות ולא האמין למראה עיניו....
וגם אם תסתכלו היטב  בתמונה תראו שחקנית "ספסל"-יוכי סבג מעצמון שיושבת  בקנאה סמויה (עקב פציעה זמנית),אך למרות זאת את משרוקית השיפוט החזיקה היטב בידה .וכך החל הטורניר כאשר כל קבוצה משחקת נגד הקבוצה האחרת.מיד בלטה לעין שחקנית מגילונרשת (שגובהה כמטר ושמונים) ושלא הותירה לקבוצות האחרות כל סיכוי... ובעזרת חברותיה לקבוצה הובילו בשלושה נצחונות.
אך הנצחון הוא כעין וכאפס לעומת הצחוקים ואוירת הכיף ששררה באולם.
כל המשתתפות הביעו את רצונן שיימשכו מפגשים מעין אלו(מה שבטוח יקרה)וכן יירבו בקרוב ,מפגשים עם קבוצות כדורשת-נשים מרחבי הארץ.
את קבוצת משגב מאמנת בכשרון רב – הגר רובין מלוטם
את קבוצות גילון+שכניה מאמנת נועם עידן מיובלים-בוגרת מועדון הכדורעף של משגב ושחקנית פעילה בליגה ארצית.
לדברי אסף מרקו(רכז הכדורסל של משגב)-"זהו ארוע קהילתי שמחמם את הלב במלוא מובן המילה,זה היה מאוד מרגש לראות את קבוצות הנשים שהגיעו להשתתף בטורניר".
פעילות הכדורשת -נשים בחסות מועדון הכדורעף במחלקת הספורט של משגב החלה לפעול  השנה בחודש ספטמבר,ומחודש נובמבר החל שיתוף פעולה עם מועדון כפרי משגב המאפשר למנויות במועדון הכפרי ליטול חלק בשלוש השלוחות כחלק מהטבות המנוי .נשים ברחבי משגב מוזמנות להצטרף לקבוצות המתאמנות בשלוחות :שכניה,משגב,גילון.
רשמה:חנה דינמן-רכזת ענף הכדורעף במחלקת הספורט-מרכז קהילתי משגב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך, בלוג כדורשת בראש

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.